OBČINA RADLJE OB DRAVI - RAZPISI IN NATEČAJIObčina Radlje ob Dravi

Občina Radlje ob Dravi

Za občane

Razpisi in natečaji

Javni poziv za PVSP problemsko obmmočje

Odlična priložnost za brezposelne z območja občin Podvelka, Radlje ob Dravi in Ribnica na Pohorju. Projekt PVSP za problemsko območje vam ponuja vso podporo pri uresničitvi vaše poslovne ideje!

 

Kaj vam projekt Podjetno v svet podjetništva (PVSP) za problemsko območje nudi?
- 4 mesečno zaposlitev za polni delovni čas na RRA Koroška
- kvalitetna podjetniška usposabljanja zunanjih strokovnjakov
- pomoč izkušenih mentorjev in podjetnikov, ki vam bodo s svojimi izkušnjami in konkretnimi nasveti pomagali pri uresničitvi vaše poslovne ideje
- delo s somišljeniki, mreženje s podjetniki in praktične podjetniške izkušnje

 

Projekt je primeren za vas, če
- želite uresničiti svojo poslovno idejo in sami oblikovati svojo poklicno pot
- ste brezposelni
- imate prijavljeno stalno bivališče v eni izmed občin Podvelka, Radlje ob Dravi ali Ribnica na Pohorju

 

Kako se prijavite?
Preprosto, z oddajo vloge na javni poziv Regionalne razvojne agencije za Koroško, ki je objavljen na spletni strani www.rra-koroska.si.

 

Rok za prijavo na javni poziv:
- 11. april 2016

Vse o projektu in javnem pozivu boste izvedeli v:
- sredo, 30. 3. 2016 ob 11.00 v prostorih Marenberškega mladinskega hostla Radlje (velika dvorana), Mariborska cesta 8, 2360 Radlje ob Dravi,

 

Več informacij in dokumentacija za prijavo:
- www.rra-koroska.si
- e-pošta: info@rra-koroska.si
- FB: https://www.facebook.com/PVSP
- telefon: 059 085 190
- na sedežu RRA Koroška, Meža 10, 2370 Dravograd.

 

Zaživite svojo poslovno idejo in se pridružite uspešnim podjetnikom!

 

Projekt sofinancira Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo.

 

OBČINA RADLJE OB DRAVI
Mariborska cesta 7
2360 Radlje ob Dravi

T: 02 88 79 630
F: 02 88 79 640
E: obcina.radlje@radlje.si
URADNE URE OBČINSKE UPRAVE
ponedeljek od 07.30 do 14.30 ure,
sreda od 07.30 do 16.30 ure,
petek od 07.30 d0 13.30 ure,
malica do 10.00 do 10.30 ure.